2012年3月16日 星期五

LEGO. Kreatywność zredefiniowana

Share it Please
W dzisiejszych czasach konsumenci (czyli my) są raczej sceptyczni, może nawet trochę cyniczni, zmęczeni bezustannym bombardowaniem reklamami. Dzisiejszy konsument szuka  znaczenia, dodatkowej wartości, prawdziwego zaangażowania, jakiegoś zaskakującego doświadczenia, tego „magicznego” pierwiastka, który z produktu uczyni obiekt pożądania. Niezależnie w jakiej sytuacji znajduje się globalna gospodarka, ludzie chętnie wydadzą pieniądze na rozrywkę i produkty, które są nas w stanie podnieść na duchu, olśnić, zainspirować i w ogóle dać więcej niż samo uczucie posiadania.

 

To, mniej więcej, byłby opis wartości jakimi kierują się pracownicy międzynarodowej agencji interaktywnej ACCESS, która od lat tworzy niezwykłe projekty dla największych i najbardziej znanych marek tego świata. Niezwykle kreatywne podejście do każdego zadania, nieszablonowe myślenie i niezbadane pokłady energii sprawiają, że każda nowa kampania może być postrzegana jako sztuka sama w sobie.

 

Dziś prezentujemy jeden z nowszych projektów wykonanych dla LEGO (firmy raczej nie trzeba przedstawiać). "Darth Vader z mieczem świetlnym czekający na Ciebie w garażu podziemnym, lub olbrzymich rozmiarów R2D2 jako brama, most w całości wyłożony klockami... zobaczyć coś takiego własnymi oczami i nie opowiedzieć o tym nikomu? Raczej nie możliwe." I tu musimy przyznać im rację… a dla was kochani kilka przykładów niżej.





 



 



http://www.access-agency.net/lego.cfm

沒有留言:

張貼留言

追蹤者

Our Location

Follow The Author