2012年5月13日 星期日

Dźwięk w systemie surround na... plakacie.

Share it Please
Wszyscy wiemy jak zainstalowany w naszym kinie domowym dźwięk w systemie surround, a dokładniej 3D home theater sound system, potrafi sprawić, że akcja filmu rozgrywa się, tak jakby, ... bliżej nas. Ciężko jednak jest to przedstawić za pomocą plakatu dwuwymiarowego. Spece od reklamy ze słonecznego São Paulo z brazylijskiej filii agencji reklamowej Y&R, wpadli na pomysł niezwykle kreatywnej reklamy dla Home Theater 3D sound system stworzonego przez firmę LG. To trzy reklamy zawierające w sobie popularne plakaty filmowe (Kill BillPretty WomanForrest Gump) pokazane z zupełnie innej strony, pod nowym kątem. Twórcom kampanii przyświecała myśl, by przedstawić system stworzony przez LG jako ten, który daje użytkownikowi nowe, pełne, trójwymiarowe doświadczenie; takie, jakiego jeszcze nie doznał. Mamy teraz okazję zobaczyć i usłyszeć to, co było ukryte w poprzednim, dwuwymiarowym świecie. Zamiast stojącej do nas przodem na plakacie Beatrix Kiddo z Kill Billa Quentina Tarantino, jesteśmy w stanie zobaczyć ją od tyłu wraz z tytułem. Reklama polega na kompletnym odwróceniu plakatu - sprawiając, że to co do tej pory znajdowało się na froncie, teraz znajduje się w tle, będąc jednocześnie postrzeganym przez nas z zupełnie nowej strony.



 



 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

via : mymodernmet

沒有留言:

張貼留言

追蹤者

Our Location

Follow The Author