2012年8月20日 星期一

Jak wypromować płyn do płukania jamy ustnej za pomocą... książki?

Share it Please
Mamy przyjemność zaprezentować wam bardzo interesującą kampanię promocyjną z Hong Kongu. Jak można wypromować produkt do higieny jamy ustnej za pomocą książki? Twórcy reklamy postanowili wydać książkę i wyjść na ulice miasta, by rozprowadzić ją wśród mieszkańców.

Wiemy jak ważny jest przyjemny oddech, ale wcale nie tak wiele osób korzysta z płynu do płukania ust każdego dnia. Dlatego też, Listerine postanowiło przekonać do tego ludzi, wykorzystując w tym celu specjalną publikację. Wydali oni flipbook., z piękną kobietą, ślącą odbiorcy buziaka. Ale, kiedy odbiorca reklamy zaczyna wertować książeczkę, daje się wyczuć naprawdę intensywny zapach cebuli - zdaje się, że piękna kobieta z okładki, przed posłaniem buziaka, z pewnością konsumowała potrawę z cebulą. Na końcu książki, twórcy oryginalnej reklamy, kierują do odbiorcy apel, by ten użył produktu Listerine, by pozbyć się nieprzyjemnego zapachu jak najszybciej.

Na filmie poniżej możecie zobaczyć reakcje ludzi, przewracających strony przewrotnego flipbook'a. :)



http://www.youtube.com/watch?v=relyAhJ520o

via: InsideBrain

沒有留言:

張貼留言

追蹤者

Our Location

Follow The Author