2012年10月21日 星期日

Niezwykle kreatywne opakowania! Część 2.

Share it Please
W marcu mieliśmy przyjemność zaprezentować wam serię niezwykle kreatywnych opakowań, zupełnie zmieniających nasze podejście do produktu.

W czasach, w których nie liczy się sam produkt, ale wszystko to, co dzieje się dookoła niego, sprytnie zaprojektowane opakowanie jest w stanie przekonać nas do zakupu, jednocześnie dając nam do zrozumienia, że marka wypuściła na rynek produkt dopracowany w 100% - idealny dla nas. I nieważne czy mamy do czynienia z rozdawanymi w ramach promocji gadżetami, sygnowanymi marką Ford (zapałki), z Origami Beer ( co wspólnego ma origami i piwo?), czy z oryginalnym pudełkiem po pizzy, przypominającym nam o konieczności umycia zębów po jedzeniu (firma Colgate). Mamy świadomość, że produkt stworzony został z myślą o nas, a sama firma dba o swoich klientów, serwując im produkty z górnej półki. Nierzadko zawstydzając odbiorców niezwykłą kreatywnością wypuszczonych na rynek opakowań, jak w przypadku pewnego, pomysłowo uderzanego od spodu... ketchupu.

A my będąc pod wrażeniem pomysłowości ich twórców, zaciekawieni i nierzadko onieśmieleni, jedziemy na zakupy, a biznes się kręci.

Jaka jest wasza opinia na ten temat?

O innych niezwykle kreatywnych opakowaniach możecie przeczytać także tutaj.

Via: Bored Panda































































 

 

 

沒有留言:

張貼留言

追蹤者

Our Location

Follow The Author